Gelibolu İlçe Sağlık Müdürlüğünce “Serviks Kanseri Farkındalık Ayı” dolayısıyla bilgilendirme standı açıldı.
Sağlıklı Hayat Merkezi’ne bağlı Kanser Erken Teşhis Tarama ve Eğitim Merkezi (KETEM) tarafından açılan stantta vatandaşlara bilgilendirme yapılarak, broşür dağıtımı yapıldı.
Broşürlerde, risk faktörleri, korunma, belirtiler ve erken teşhisin önemi konularında bilgilere yer verildi.
Vatandaşlara ocak ayının, “Serviks Kanseri Farkındalık Ayı” olarak belirlendiği hatırlatılarak dünyanın birçok ülkesinde hastalığa dikkat çekmek üzere farkındalık etkinlikleri düzenlendiği, Gelibolu’da da farkındalık etkinliklerinin İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapıldığı ifade edildi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8037 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4939 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4910 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3062 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2231 kez okundu