
Alınan bilgiye göre, Abdurrahmanpaşa Lisesi’nde eğitim gören 22 öğrenci öğle yemeğinden sonra rahatsızlandı.
Öğrenciler aileleri tarafından ve kendi imkanlarıyla Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürüldü.
Tedavi altına alınan 22 öğrenciden 9’u taburcu edildi, 13 öğrencinin tedavisi sürüyor.

Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026SPOR
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026GÜNDEM
03 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8031 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4932 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4904 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3056 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2226 kez okundu