Gaziantep FK, Trendyol Süper Lig’in 11. haftasında 1 Kasım Cuma günü sahasında Göztepe ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
Kulüpten yapılan açıklamaya göre, teknik direktör Selçuk İnan yönetiminde gerçekleştirilen antrenman 1 saat 20 dakika sürdü.
TÜMOSAN Konyaspor maçında forma giyen futbolcular yenilenme çalışması yaparken, diğer futbolcular ise ısınma ve top kapma çalışmalarıyla başladıkları antrenmanı, dar alanda gerçekleştirilen çift kale maçla tamamladı.
Tedavileri devam eden Bitok ve Okereke, özel program dahilinde çalıştı.
Kulüp başkanı Memik Yılmaz ve bazı yönetim kurulu üyeleri de antrenmanı takip etti.
Kırmızı-siyahlı ekip, yarın yapacağı idmanla hazırlıklarına devam edecek.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Beşiktaş – Trabzonspor maçının hakemi için olay yorum! ‘Sürekli kambur bir şekilde’
2814 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1147 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
740 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
722 kez okundu