
Beşiktaş, Ziraat Türkiye Kupası D Grubu ikinci maçında Kırklarelispor’u 2-0 yenerek puanını 6’ya yükseltti. Kupanın ilk maçında Sivasspor’u mağlup eden siyah-beyazlı ekip, ikinci maçta da Kırklarelispor’u 2-0 yenerek çeyrek final yolunda avantaj elde etti.
Bu sonucun ardından Beşiktaş, Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynadığı son 3 maçtan da galibiyetle ayrıldı.
Geçen sezon Türkiye Kupası’nda Trabzonspor’u 3-2 yenerek kupaya ulaşan siyah-beyazlı ekip, bu sezonun başında oynanan Süper Kupa maçında da Galatasaray’ı 5-0’la geçerek ikinci kupasını kazandı.
Siyah-beyazlılar, Olimpiyat Stadı’ndaki son mücadelesinde ise Kırklarelispor’u yenmeyi başardı. Beşiktaş Kulübü maçtan önce yaptığı paylaşımda ise stadın fotoğraflarını “İkinci evimiz” mesajıyla paylaşmıştı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()




Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026SPOR
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026GÜNDEM
19 Haziran 2026
1
Beşiktaş – Trabzonspor maçının hakemi için olay yorum! ‘Sürekli kambur bir şekilde’
2814 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1147 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
748 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
740 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
722 kez okundu