Aydın’ın Kuşadası Belediyesi, ‘”sürdürülebilirlik” ilkesi doğrultusunda sürdürdüğü çalışmaları kapsamında çevrenin ve doğanın korunmasına ilişkin yeni biri adım daha attı.

Başkan Ömer Günel’in görev süresi boyunca yürütülen “sıfır atık” projesi çalışmalarına bu kez Zabıta Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan “Çevre Koruma” adlı özel ekibi de ekledi. Temizlik İşleri Müdürlüğü ile koordineli biçimde çalışan ekip, çevresel denetimlerine başladı.

Hafriyat, çöp, atık su gibi çevreyi ve doğayı kirletebilecek unsurları ve faaliyetleri tespit ederek gerekli önlemlerin alınmasını sağlayacak olan Çevre Koruma Ekibi, çevreyle ilgili olarak vatandaşlardan gelen talep ve şikâyetleri de değerlendirecek.

Ekip ayrıca, çevreye ve doğaya zarar veren kişi, kurum ve işletmeleri tespit ederek cezai işlemi uygulayacak.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026SPOR
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026GÜNDEM
20 Haziran 2026
2
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
3878 kez okundu
4
Peygamberlerin İstihbarat Stratejisi ve Keşif Sanatı
2734 kez okundu
5
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
2077 kez okundu