
Kadın Basketbol Takımı Başantrenörü Valerie Garnier ile yollarını ayıran Fenerbahçe, yeni başantrenörünü açıkladı.
Sarı-lacivertliler Miguel Mendez ile sözleşme imzaladı.
Fenerbahçe’den yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Yeni Başantrenörümüz Miguel Mendez!
Kulübümüz, şu an İspanya Kadın Milli Takımı’nın da başantrenörlüğünü yapan, 3 EuroLeague Women, 2 FIBA Kadınlar Süper Kupa Şampiyonluğu bulunan İspanyol antrenör Miguel Mendez ile anlaşmaya varmıştır.
2001 yılında antrenörlük kariyerine başlayan Mendez, şu ana kadar 3 EuroLeague Women, 2 FIBA Kadınlar Süper Kupa, 3 İtalya Ligi Şampiyonluğu, 2 İtalya Kupası, 4 İtalya Süper Kupası, 2 İspanya Kupası, 4 Rusya Ligi Şampiyonluğu kazandı. Başarılı antrenör, İspanya Milli Takımı ile 2023 Avrupa Kadınlar Basketbol Şampiyonası’nda final oynayarak gümüş madalyanın sahibi oldu.
Miguel Mendez’e “Ailemize hoş geldin!” diyor, hedeflerimiz yolunda nice zaferler ve şampiyonluklar diliyoruz.”
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Beşiktaş – Trabzonspor maçının hakemi için olay yorum! ‘Sürekli kambur bir şekilde’
2815 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1148 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
749 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
741 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
723 kez okundu