
Fenerbahçe, Kadın Basketbol Takımı Başantrenörü Valerie Garnier ile yollarını ayırdı.
Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, “2017-2019 ve 2023-25 yılları arasında Fenerbahçe Opet Kadın Basketbol Takımımızı çalıştıran Başantrenörümüz Valerie Garnier ile yollarımız ayrılmıştır. Görev yaptığı süre boyunca 1 Avrupa Şampiyonluğu, 2 FIBA Süper Kupa, 1’i namağlup 3 Türkiye Ligi Şampiyonluğu, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası kazanan, 4 kupalı tarihi sezon ile adını tarihimize yazdıran Valerie Garnier’e tüm emekleri için teşekkür ediyor, kariyerinin bundan sonraki döneminde kendisine başarılar diliyoruz” ifadeleri kullanıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Beşiktaş – Trabzonspor maçının hakemi için olay yorum! ‘Sürekli kambur bir şekilde’
2815 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1148 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
749 kez okundu
4
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
741 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
723 kez okundu