
Bursa’nın İznik ilçesinde Beyler Mahallesi Konak Meydanı C Blok’ta bulunan bir depoda şarjda bırakılan motor akülerinin alev almasıyla saat 14.00 sıralarında yangın çıktı.
İhbar üzerine adrese itfaiye ekipleri sevk edildi. Alevler çevredeki iş yerlerine sıçramadan ekipler tarafından yarım saatte kontrol altına alınarak söndürülürken, depoda zarar oluştu.
Yangının ilgili inceleme başlatıldı.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
2
Zarafetin ve Kalitenin Yeni Adı Roxx Signature
3878 kez okundu
4
Peygamberlerin İstihbarat Stratejisi ve Keşif Sanatı
2735 kez okundu
5
Ortopodoloji İle Diyabetik Ayak Yarası Tedavisi
2151 kez okundu