Kastamonu’da 22 öğrenci hastanelik oldu
Alınan bilgiye göre, Abdurrahmanpaşa Lisesi'nde eğitim gören 22 öğrenci öğle yemeğinden sonra rahatsızlandı.
Öğrenciler aileleri tarafından ve kendi imkanlarıyla Kastamonu Eğitim ve Araştırma Hastanesine götürüldü.
Tedavi altına alınan 22 öğrenciden 9'u taburcu edildi, 13 öğrencinin tedavisi sürüyor.
Öğrencilerin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Bu habere emoji ile tepki verHaber Kaynak : SOZCU.COM.TR
"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."